Kao utvrđeni globalni brend, nastavljamo jačati svoju ponudu jedinstvenim inovacijama i unaprijediti svoj doprinos održivom društvu. U nastavku možete pronaći odabir novih lansiranih proizvoda i aktivnosti tijekom povijesti.
2018.
2018. slavimo 50. godišnjicu! Bliskom suradnjom s klijentima postali smo globalna vodeća tvrtka za profesionalnu higijenu. Sada smo spremni oblikovati budućnost profesionalne higijene.
2017.
Lansiranje proizvoda Tork PeakServe®. Prva velika inovacija na tržištu sušenja ruku desetljećima omogućuje bolji protok u prostorijama za pranje s velikim prometom.
Lansiranje proizvoda Tork PaperCircle®. Prva svjetska usluga recikliranja za iskorištene papirnate ručnike za ruke.
2014.
Lansiranje proizvoda Tork EasyCube®. Povezani dozatori omogućuju čistačima i upraviteljima ustanova znanje o onome što je, kada i gdje potrebno – čime se mijenja logika čišćenja.
2010.
Lansiranje linije dozatora Tork Performance. Prvi asortiman dizajniranog dozatora za papirnate specijalne krpe za brisanje i krpe za čišćenje pomaže djelatnicima održavanje profesionalne i organizirane radionice.
2009.
Lansiranje proizvoda Tork Easy Handling®. Sustav ergonomičnog pakiranja pojednostavnjuje otvaranje, transport i odlaganje u otpad te postavlja novi industrijski standard.
Globalna ponuda u svakom segmentu
Postavljamo više standarde za naše dozatore dodavanjem novih funkcionalnosti i nastavljamo se razvijati na globalnim tržištima. Ovo je desetljeće u kojem uistinu postajemo globalna vodeća tvrtka.
2007.
Lansiranje linije dozatora Tork Performance. Prvi asortiman dizajniranog dozatora za papirnate specijalne krpe za brisanje i krpe za čišćenje pomaže djelatnicima održavanje profesionalne i organizirane radionice.
2003.
Lansiranje sustava Tork Xpressnap® u Sjevernoj Americi. Time se mijenja uloga standardnih salveta koje se doziraju jer jamči smanjenje upotrebe za 25 %.
2002.
Lansiranje proizvoda QuickDry. Tehnikom TAD (Through Air-Dried, sušeno zrakom) korisnici mogu sušiti ruke još brže mekšim proizvodom.
Izgradnja vodećeg brenda
Izgrađujemo svoj status vodećeg brenda širenjem ponude i dodavanjem inovacija koji uspostavljaju novi standard za profesionalnu higijenu.
1995.
Mölnlycke se udružuje s tvrtkom PWA s kojom dolaze četiri brenda: Apura, Hotel Exclusive, MAP i Amandi. Odlučeno je prioritet dati Torku kao vodećem brendu za profesionalnu higijenu.
1993.
Predstavljanje metalnog dozatora oblikovanog za zadovoljavanje potreba u najzahtjevnijim okruženjima.
1992.
Tork je jedan od prvih proizvođača materijala koji je počeo u upotrebljavati Procjenu životnog ciklusa u postupku R&D.
1995.
Lansiranje linije dozatora Box 90 koju je dizajnirao slavni dizajner automobila, Giorgetto Giugiaro.
Sustavi koji čine razliku
S novim rješenjima ulazimo na nova područja i nova tržišta diljem svijeta.
1987.
S novim rješenjima ulazimo na nova područja i nova tržišta diljem svijeta.
1986.
Mölnlycke kupuje Edet Bruk tvornicu i prvi put u profesionalnoj higijeni počinje upotrebljavati reciklirani papir za jednokratne proizvode.
1980.
Tork dolazi na američko tržište i švedski boksač teške kategorije, Ingemar „Ingo” Johansson, pojavljuje se u kampanji za stvaranje svijesti o brendu.
1980-e
Lansiranje linije dozatora Box 80. Cjelokupni asortiman dozatora u različitim kombinacijama boja prvi je na tržištu. Dozator je napravljen od prozirne plastike što pomaže korisnicima ponovno punjenje kada je potrebno.
1979.
Tork ulazi u arenu toaletnih prostora s potpunim sistemom sapuna: dozator S-Box i asortiman sapuna za različite potrebe, kao što su „extra mild”, „heavy duty” i „hair & body”.
Povijest inovacija
Priča o Tork brendu započinje 1968. izradom brisača „All-Tork”. „Torka” znači „sušiti” ili „brisati” na švedskom.
1975.
SCA grupa spaja se s tvrtkom Mölnlycke, ali zadržava naziv Mölnlycke i počinju surađivati na tehnikama proizvodnje, R&D-u i izvorima vlakana.
1973.
Lansiranje dozatora M-Box na osnovi sistema s unutrašnjim odmotavanjem papira bez središta. On će postati najčešće upotrebljavan dozator u profesionalnoj higijeni desetljećima.
1968.
All-Tork brisač kao prvi jednokratni brisač dizajniran kao zamjena krpa za brisanje. To je početak našeg putovanja inovacijama koje će iznova postavljati nove standarde na tržištu profesionalne higijene.