Perač prozora pere prozore

Važnost čistog radnog okruženja za dobrobit zaposlenika

Čisti i higijenski uredi ključni su za zadovoljstvo zaposlenika. U člancima u nastavku možete pročitati o poboljšanju iskustva na radnom mjestu optimiziranjem radova čišćenja. I kako to možete postići upotrebom resursa koje već imate, ali uz pomoć nove tehnologije. 

 

Kao voditelj ustanove želite isporučiti besprijekorno iskustvo bez pritužbi. No zadržavanje kontrole je teško, a poboljšanje radova pod neprekidnim pritiskom zbog troškova još je teže. Čisto i zdravo radno okruženje ključno je za zadovoljstvo, dobrobit i produktivnost zaposlenika te može pomoći u privlačenju i zadržavanju talentiranih zaposlenika. 


Studije pokazuju kako je 72 % zaposlenika nesklono preporučiti tvrtku s lošom uredskom higijenom onima koji traže posao, dok 70 % njih smatra kako loša uredska higijena istinski utječe na njihovo cjelokupno zadovoljstvo na poslu*. Drugim riječima, radno okruženje utječe na cjelokupno zadovoljstvo zaposlenika, a higijena tu igra odlučujuću ulogu. Istraživanje također pokazuje da su najčešće pritužbe one na toaletne prostore. Zato je osiguravanje visoke i dosljedne kvalitete čišćenja vrlo važno. Higijena je glavni prioritet, osobito sada.


Uredski radni prostor neprekidno se razvija i kreće prema fleksibilnijem izgledu zasnovanom na aktivnostima. To utječe na način na koji se zaposlenici kreću uredskim okruženjem, a osiguravanje dosljedne kvalitete čišćenja u ovoj vrsti dinamičnog okruženja zahtjevan je zadatak. Zadržavanje kontrole nad svim aspektima ureda i proaktivno djelovanje umjesto reaktivnog nisu jednostavni.


Kako biste dosljedno održavali zdravo i čisto radno mjesto za svoje zaposlenike, trebaju vam novi i pametniji načini rada. Inovativnim i funkcionalnim rješenjima velikog kapaciteta u kombinaciji s čišćenjem na osnovi podataka možete povećati učinkovitost, uštedjeti na vremenu i poboljšati radno okruženje za osoblje za čišćenje, uredske djelatnike i sebe. To će vam pružiti osjećaj kontrole, a uz to i rasterećenje.


Doznajte više o tome kako vam podaci u realnom vremenu mogu pomoći da postignete visoku i dosljednu kvalitetu čišćenja. 


Pročitajte više o tome ovdje

 

 

tork_datadrivencleaning_male_cleaner_tablet_800x500.jpg   


Upotrijebite čišćenje na osnovi podataka da biste poboljšali kvalitetu čišćenja, higijenu i operativnu učinkovitost 

Od pandemije ljudi imaju izrazitu potrebu osjećati se zaštićeno i sigurno na radnom mjestu. Zapravo, čak 71 % zaposlenika očekuje da poslodavac omogući dodatne obilaske čišćenja kako bi se osigurala higijena****. A s većim zahtjevima za kvalitetu čišćenja i higijenu dolazi i veća potreba za maksimalnim povećanjem učinkovitosti i resursa za čišćenje. Nadogradnja na čišćenje na osnovi podataka može vam pomoći da to postignete. 
 
Osigurajte visoku kvalitetu i smanjite pritužbe
Sve više voditelja ustanova prepoznaje da im digitalna rješenja mogu pomoći da osiguraju visoku kvalitetu čišćenja, što je u potpunosti točno. Zapravo, pokazalo se da čišćenje na osnovi podataka ostvaruje 30 % više zadovoljstva klijenata*****. To se ostvaruje tako što se povećava operativna učinkovitost i osnažuje čistače da optimiziraju resurse i stvore sigurno okruženje. 
 
Iskoristite vrijeme učinkovito
Zato su mnoge tvrtke koje razmišljaju unaprijed odabrale Tork Vision Cleaning – vodeće svjetsko rješenje za upravljanje ustanovama. To rješenje čistačima pruža pristup podacima u realnom vremenu na tabletima ili pametnim telefonima kako bi mogli raditi proaktivno i rješavati probleme prije nego što dovedu do pritužbi.
 
Poboljšajte kvalitetu i učinkovitost
Osim što pomažete osoblju za čišćenje da djeluje točno kada i gdje je to potrebno, budite jedan korak ispred u svakom trenutku i premašite očekivanja od higijene čak i u dinamičnim i zahtjevnim radnim prostorima osnažujući ih da isporuče veću razinu kvalitete čišćenja uz manje truda. To pomaže u smanjenju pritužbi i omogućuje vam bolje razumijevanje i optimiziranje rada, zadržavanje kontrole i rasterećenost. 
 
Promovirajte održivost i dobrobit
Tork Vision Cleaning također doprinosi održivosti putem manje otpada i nadopunjavanja samo onime što je potrebno i kada je potrebno. Štoviše, taj novi način rada pomaže u smanjenju stresa i povećava motivaciju jer osoblje zna da je svaki zadatak važan. 

Želite li znati više o sistemu Tork Vision Cleaning?

Ovdje možete pročitati više.
„Čišćenje na osnovi podataka obavještava nas kada su dozatori gotovo prazni pa se ne moramo suočavati s neočekivanim iznenađenjima. Donosimo odluke na osnovi činjenica, a ne osjećaja.”
Sander Borggreve, voditelj ustanove u tvrtki WTC Amsterdam

Vrijednost sistema Tork Vision Cleaning

Reference

*CEBR anketa
** Tork uredska higijena Whitepaper 2018.
*** Izmjereno na gotovo 13.000 povezanih dozatora između lipnja i prosinca 2019. na osnovi vremena unutar jednog mjeseca tijekom kojeg je dozator prazan u odnosu na ukupno vrijeme unutar jednog mjeseca.
****Istraživačka studija iz 2020. koju je proveo Kantar, a ovlastila tvrtka Essity. 
*****Mjerenje zadovoljstva posjetitelja u dva Tork Vision Cleaning toaleta i dva tradicionalno održavana i opremljena toaleta na izložbi ISSA/Interclean, svibanj 2016. 
 
Napomena: Tork Vision Cleaning prije se nazivao Tork EasyCube®.